Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Στέφανο Σαρτίνι: «Η Ελένη θα έβαζε μία άλλη πινελιά στο Big Brother»

Για ακόμα μία φορά, ο Στέφανο Σαρτίνι αποδεικνύει με τα λεγόμενά του πως οι σχέσεις του με τη Ρούλα Κορομηλά είναι στον… πάγο....... Όταν ερωτάται αν του είχε γίνει πρόταση να σκηνοθετήσει εκείνος το Big Brother με τη Ρούλα Κορομηλά, ο ίδιος απαντά: «Το διάβασα και εγώ. Όμως, δεν μου έγινε ποτέ πρόταση, από κανέναν. Ήταν όλα ψέματα, δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο…» Τι απαντά όμως στο αν θα ήθελε να το κάνει; «Όχι. Εγώ κάνω και΄άλλες δουλειές. Δεν περιμένω τη Ρούλα. Ούτως ή άλλως δουλεύω πολύ και συνέχεια.» Σε ό,τι αφορά την επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά στην τηλεόραση, ο πρώην αγαπημένος της τονίζει: «Δεν την έχω δει και δεν νομίζω ότι υπάρχει τώρα λόγος να μιλήσω για αυτό… Είδα μόνο λίγο από το internet και δεν μου έδειξε τίποτα ενδιαφέρον… Δεν είναι δική μου ευθύνη ό,τι κάνει η Ρούλα. Τι με νοιάζει; Δεν είναι δικό μου θέμα». Και σ’ αυτό το σημείο, ο Στέφανο Σαρτίνι βάζει στην κουβέντα την Ελένη Μενεγάκη για την οποία λέει: «Προτιμώ να κάνει σόου το βράδυ. Είχα κάνει μαζί της, ας πούμε, τα καλλιστεία. Θα μου άρεσε να κάνει ένα πρόγραμμα στην prime time ζώνη. Νομίζω ότι θα έκανε πολύ καλά το Big Brother… Θα του έβαζε μία άλλη ‘πινελιά’».


gossiptv
Πηγή: Εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...