Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Μουρατίδης: "Κόβω φλέβες με το κιτσαριό του «Just the 2 of Us»

Θεωρεί τον Γιώργο Θεοφάνους υπερόπτη, μπανάλ και ξεπερασμένο. Βρίσκει μια χαρά την Ευγενία Μανωλίδου στο «Master Chef» και τη Νάντια Μπουλέ –αν και κακοντυμένη– χαριτωμένη και κούκλα στο «Top Chef». O Νίκος Μουρατίδης για μία ακόμη φορά μιλάει χωρίς φόβο και με πολύ πάθος, στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ και στην δημοσιογράφος Κατερίνα Σταυρίδου.- Κατεβήκατε με δυνατή ομάδα στο τρίτο «X-Factor», στόχος λοιπόν είναι και πάλι η πρωτιά;
- «Όταν ξεκινήσαμε, δεν το είχα στο νου μου. Τώρα με έχουν πρήξει όλοι ότι η νίκη θα είναι και πάλι δική μου. Μακάρι. Ποιος δεν θέλει να κερδίζει και να δικαιώνεται για τις επιλογές του;».

- Στην αρχή της σεζόν πιστέψαμε ότι έχουν ηρεμήσει τα πνεύματα με τον κύριο Θεοφάνους. Τελικά, μάλλον δεν ισχύει αυτό…
- «Μα δεν τον βλέπετε πόσο υπερόπτης, μπανάλ και ξεπερασμένος είναι; Και όλο αυτό το δήθεν χιούμορ του! Αίσχος, θα ξεράσω. Το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνεται ακόμα πιο αγενής και πιο αντιπαθής».

- Αλήθεια, όταν σβήνουν τα φώτα, πώς είναι οι σχέσεις σας;
- «Ανύπαρκτες».

- Το «Just the 2 of Us» το έχετε δει;
- «Περισσότερο διαβάζω γι’ αυτό, παρά έχω δει. Είδα μόνο το πρώτο και ήθελα να κόψω τις φλέβες μου από τη βαρεμάρα και το κιτσαριό. Τώρα διαβάζω ότι έχει πάρει φωτιά. Η αγαπημένη μου Ελπίδα είναι ακόμα στο παιχνίδι;».
- Ναι, είναι. Σας αρέσει η Ελπίδα;
- «Με την Ελπίδα έχω περάσει απίστευτες στιγμές. Και με τον Τουρνά. Το ξέρεις ότι εγώ έπεισα την Ελπίδα να μπει στο παιχνίδι; Δεν ήθελε, είχε τις αντιρρήσεις της, αλλά κατάφερα και την έπεισα. Ήμουν Θεσσαλονίκη όταν μου τηλεφώνησε».

- Το περιμένατε ότι το δίδυμο Λιάγκας - Σκορδά θα πάρει την πρωτιά;
- «Πού, στο “Just the 2 of Us”;». (Γέλια.)

- Όχι, στο πρωινό.
- «Μου είναι παντελώς αδιάφορο ποιος είναι πρώτος και ποιος δεύτερος. Ποιος κάνει καλή εκπομπή είναι το θέμα».

- Η Ελένη Μενεγάκη πληρώνει το τίμημα του διαζυγίου ή ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή ότι θα χάσει το «θρόνο»;
- «Θεέ μου, θα τρελαθώ με αυτή την εμμονή σας με τους θρόνους και τις πρωτιές. Δεν με αφορά».

- Πέρυσι μιλούσαμε για το περίφημο infotainment, το οποίο χάρισε την πρωτιά στο δίδυμο Καραμέρος - Χαριτάτος. -
- Φέτος ξεχάστηκε κι αυτό. Τελικά, υπάρχει ή όχι συνταγή επιτυχίας;
«Δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. Εντάξει; Ηρεμήστε τώρα…».

- Πώς σας φάνηκε η Ρούλα Κορομηλά στην παρουσίαση του «Big Brother»;
«Το φτάνετε στα άκρα! Η Ρούλα Κορομηλά είναι κορυφαία Ελληνίδα, μην τη βάζετε έτσι εύκολα στο στόμα σας. Σεβασμός».

- Η Τατιάνα Στεφανίδου στο Star;
«Επίσης».

- Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στο «Money Drop»;
«Δεν το έχει δει ποτέ. Είναι αυτή η χυδαιότητα με πάκα τα λεφτά σε κοντινό πλάνο; Αίσχος. Ο κόσμος πεινάει και το Mega δείχνει πάκα τα μετρητά σε κοντινά πλάνα… Αίσχος!».

- Ποια θεωρείτε ότι είναι η πιο επίκαιρη ευχή για τις γιορτινές μέρες που έρχονται;
«Λιγότερη απληστία!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...