Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Αναμνήσεις επωνύμων απο την ημέρα του Βαλεντίνου


Μια κάρτα, ένα λουλούδι, ένα τρυφερό δώρο, μια ανάμνηση, ένα ερωτικό ταξίδι - καλλιτέχνες και πρόσωπα της τηλεόρασης διηγούνται στο DT ιστορίες της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου.......

Δούκισα Νομικού
«Όταν ήμουν στο δημοτικό, είχα βρει κάτω από το θρανίο μου τριαντάφυλλα, όμορφα, κομμένα από
κήπο. Ακριβώς δίπλα ήταν ένα κουτάκι σε σχήμα καρδιάς, το οποίο περιείχε ένα βραχιόλι, φτιαγμένο
από το ίδιο αγόρι».

Ησαίας Ματιάμπα

«Ήμουν πολύ ερωτευμένος με μια συμμαθήτριά μου στο λύκειο. Δεν ήθελα να πάω στο σχολείο αν δεν έβρισκα πρώτα ένα συγκεκριμένο λουλούδι, το οποίο είχα δει κάπου και μου άρεσε. Περπάτησα όλη
την Αλεξάνδρας ψάχνοντας στα ανθοπωλεία, ενώ είχα ήδη χάσει τις δύο πρώτες ώρες μαθήματος.
Σημασία έχει ότι τα κατάφερα και εκείνη ενθουσιάστηκε».

Κατερίνα Στικούδη
«Όταν δούλευα στον Πρωινό Καφέ,κάποιος μου είχε στείλει...
200 τριαντάφυλλα. Μόνο που εγώ δεν
συγκινούμαι μόνο με τα λουλούδια».

Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί!

tvnea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...