Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Γάμος για τη Βασιλική Ανδρίτσου!


Η αγαπητή ηθοποιός από την "Πολυκατοικία", αποκάλυψε χθες στη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα  πως σύντομα θα ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με τον σύντροφό της Νίκο.
Για την πρόταση γάμου και τις λεπτομέρειες:  "Ο Νίκος μου έκανε πρόταση γάμου, μου είπε πως ήθελε να ζήσει για πάντα μαζί μου. Με τον Νίκο είμαστε πάρα πολλά χρόνια μαζί.  Δεν απάντησα τίποτα γιατί ήταν αυτονόητο πως κάποια στιγμή θα γινόταν αυτό. Αυτά τα διαδικαστικά του γάμου μου είναι λίγο δύσκολα. Βαριέμαι να οργανώσω όλο αυτό το πράγμα ".
Δεν έκρυψε την επιθυμία της για ένα παιδάκι: "Φυσικά και θέλω να κάνω παιδάκι! Αυτό όμως δεν το προγραμματίζεις".
Για τη νέα σειρά που ετοιμάζει: "Ετοιμάζουμε καθημερινή κωμωδία στο Mega και θα παίζουν ο Σκιαδαρέσης, ο Κόκλας, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, η Ζέτα Δούκα και εγώ. Θα είμαστε οι φτωχοί και οι πλούσιοι. Εγώ θα είμαι φτωχή, θεούσα και κουνιάδα του Κώστα Κόκλα. Ο προσωρινός τίτλος είναι «Οι Βασιλιάδες». Σενάριο γράφει η Βίκυ Αλεξοπούλου. Τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν αυτό το μήνα!»
tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...