Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Λούκας Γιώρκας: «Είμαι πολύ ερωτευμένος»


Με το άγχος του ημιτελικού της Eurovision ζει ο Λούκας Γιώρκας. 
Ο τραγουδιστής που έχει ήδη ξεκινήσει πρόβες, εξομολογείται πως «όταν είδα στον ύπνο μου ότι δεν περάσαμε, τελικά ξύπνησα πολύ αγχωμένος. Ευτυχώς αυτό το άγχος κράτησε μόλις μερικά λεπτά».
..
..
Με το που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα του για την Eurovision, η πρώτη που επικοινώνησε μαζί του ήταν η Πέγκυ Ζήνα, της οποίας τις συμβουλές κρατάει. Τι του είπε; «να συνεχίσω να προχωράω σεμνά, να μην αγχωθώ και να μην φορτωθώ με επιπρόσθετα βάρη. Να επικεντρωθώ στο στόχο μου και να είμαι άψογος φωνητικά εκείνη τη βραδιά».

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό «Down Town», αποκαλύπτει ότι «δεν θα χορέψω ζεϊμπέκικο, αλλά θα υπάρχει ζεϊμπέκικο». Δίπλα του τη βραδιά του ημιτελικού θα είναι «πολλοί άνθρωποι που με στηρίζουν και με αγαπούν».

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και η κοπέλα του, με την οποία όπως λέει «είμαι πολύ ερωτευμένος και προσπαθώ συνέχεια να είμαι ερωτευμένος. Γιατί ο έρωτας μου δίνει το ερέθισμα να είμαι καλά και να δημιουργώ».

Άλλωστε ο Λούκας είναι υπέρ των μακροχρόνιων σχέσεων: «μέχρι τώρα είχα τρεις μακροχρόνιες σχέσεις στη ζωή μου, γιατί είμαι άνθρωπος που του αρέσει να δίνεται. Δένομαι με τους ανθρώπους και μου αρέσει η δέσμευση, αν αυτή δεν μεταφράζεται σε κτητικότητα. Μου αρέσει να δίνω αγάπη, γιατί έτσι εξωτερικεύω αυτό που αισθάνομαι».
gossiptv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...