Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Σίσσυ Χρηστίδου:Δεν έχω ανανεώσει το συμβόλαιό μου


Για το συμβόλαιό της, αλλά και για τις συζητήσεις της με το κανάλι του Alpha μίλησε η Σίσσυ Χρηστίδου. -Έχεις ανανεώσει το συμβόλαιό σου με το κανάλι; Σου προκαλεί ανασφάλεια η εποχή που διανύουμε;
Δεν έχω ανανεώσει το συμβόλαιό μου. Δεν έχουμε μιλήσει καθόλου. Κάθε χρόνο, έτσι κι αλλιώς, κάνουμε μονοετές συμβόλαιο και μιλάμε τον Ιούνιο, λίγο πριν τελειώσει η εκπομπή. Ετσι κι αλλιώς, φέτος το «Μες στην καλή χαρά» θα πάει μέχρι τα μέσα Ιουλίου, οπότε έχουμε καιρό. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος σε αυτήν τη δουλειά και σε οποιαδήποτε δουλειά που να μην έχει αγωνία και άγχος για το μέλλον. Κυρίως γι' αυτό, αν θα έχω δουλειά, γιατί έχω πίσω μου ένα παιδί, μια οικογένεια. Ναι, προβληματίζομαι σε αυτό το επίπεδο γιατί εγώ βιοπορίζομαι από τη δουλειά μου.
-Το «Αγρότης μόνος ψάχνει» θα συνεχιστεί τη νέα σεζόν;
Δεν το γνωρίζω ακόμα αυτό για τον «Αγρότη». Είναι μία πολύ ακριβή παραγωγή, αυτή είναι η αλήθεια. Μόνο για το πρώτο επεισόδιο κάνουμε έναν μήνα γύρισμα και γυρνάμε όλη την Ελλάδα.

Πηγή: Έθνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...