Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Δήλωση-σοκ πασίγνωστης τραγουδίστριας: «Έχω κάνει πάνω από 10 εκτρώσεις»



 Για όλους και για όλα μίλησε πασίγνωστη τραγουδίστρια σε συνέντευξή της. Εντύπωση προκαλούν, ωστόσο, τα όσα είπε για τις σχέσεις της αλλά πόσο μάλλον τις εκτρώσεις: «Έχω κάνει έκτρωση πάνω από 10 φορές. Είχα παράλληλα πολλές επιπτώσεις στην υγεία μου. Από τα 39 μου ήρθε η εμμηνόπαυση. Πάντα ένιωθα τύψεις», λέει η Άντζελα Δημητρίου στο περιοδικό "ΕΓΩ!"
 Αποκάλυψε επίσης, πως στο παρελθόν είχε σχέση με bisexual: «Ήμαστε 5 χρόνια μαζί. Είχα "ρίξει" 3 παιδιά μαζί του. Τον έπιασα στα πράσα με άντρα, 3 μήνες πριν από τον γάμο μας. Τα έσπασα όλα μες στο σπίτι και έφυγα. Για αρκετά μεγάλο διάστημα ήμουν ράκος. Φοβόμουν να εμπιστευτώ ξανά τους άντρες. Πέρασα πολύ άσχημα. Είχα μιλήσει και με ειδικούς. Κάθε 6 μήνες πήγαινα και έκανα γενικό τσεκ απ αίματος. Όπως και με τον πρώην άντρα μου, έτρεχα στους γιατρούς μόλις διαπίστωνα ότι πήγαινε με κάποια άλλη και ερχόταν μετά σε μένα».

markostv


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...