Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Συνέντευξη της Σιντορέλας Τόλη


Νιώθεις αμηχανία όταν οι ερωτήσεις εστιάζουν στην καταγωγή σου; 
Όχι. Δεν αισθάνομαι αμηχανία, γιατί δεν έχω κάποιο κόμπλεξ με την καταγωγή μου. Άνθρωπος είμαι όπως όλοι οι άλλοι. Από κει και πέρα, αναγνωρίζω πως και οι δημοσιογράφοι κάνουν τη δουλειά τους.

Αυτή η απόφαση –το να εγκαταλείψεις, έστω και προσωρινά, το σχολείο για να πάρεις μέρος στο παιχνίδι– συζητήθηκε πολύ. Οι γονείς σου δεν ήταν αρνητικοί στο να διακόψεις τα μαθήματά σου;
Κοίτα, το modeling ήταν πάντα το όνειρό μου. Ήδη, ένα χρόνο πριν μπω στο παιχνίδι, είχα ξεκινήσει να κάνω κάποια πρώτα βήματα στο χώρο, συμμετέχοντας σε επιδείξεις στο Fashion Week, αλλά και σε φωτογραφήσεις. Απλά πράγματα, δηλαδή, επειδή δεν προλάβαινα. Γυρνούσα στις 9.00 το βράδυ από τα casting και μέχρι τα μεσάνυχτα μελετούσα τα μαθήματά μου. Δεν τα παραμελούσα. Όμως, μου άρεσε πολύ το επάγγελμα του μοντέλου και το έβλεπαν αυτό οι γονείς μου. Έτσι, όταν με πήραν τηλέφωνο από τον ΑΝΤ1 για να μου ανακοινώσουν ότι έχω περάσει στην τελική 35άδα –κάτι που θα σήμαινε πως θα έπρεπε να εγκαταλείψω το σχολείο στη Γ’ Λυκείου για μια χρονιά– η μητέρα μου
μου είπε: «Επειδή ξέρω ότι το θες πάρα πολύ, κάνε ό,τι σου πει η καρδιά σου. Με έναν όρο: να τελειώσεις οπωσδήποτε το σχολείο του χρόνου». Τα λόγια της με βοήθησαν πολύ στο να κάνω το βήμα αυτό. Γενικά οι γονείς μου δεν έχουν σταθεί ποτέ εμπόδιο στις αποφάσεις μου.

Θα πας στο ραντεβού σου με το λεωφορείο;

Φυσικά. Επειδή κέρδισα το Next Top Model, θα πρέπει να παίρνω συνεχώς ταξί; Χαίρομαι με όλο αυτό που συμβαίνει, αλλά δεν βρίσκω το λόγο να ντραπώ να μπω στο λεωφορείο. Η ζωή μου συνεχίζεται κανονικά. Είπαμε, άλλο μοντέλο και άλλο ψώνιο.
Περιοδικό Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...